Bevezeto

"Minden igazság három stádiumon megy keresztül: Először kinevetik, Majd erőteljesen ellenzik, Végül pedig mint maguktól értetődő dolgokat fogadják el őket. "
A. Schopenhauer

Vegán Tanfolyam


Szaffina Fűszerkonyha Facebook oldalán heti, napi rendszerességgel új cikkekkel, receptekkel várlak, ott tudtok követni továbbra is! Várlak ott szeretettel! Ott találkozunk!


2013. január 22., kedd

Lilakáposztás saláta


A múltkor említettem milyen finomra is sikerült a lilakáposztával kevert salátám. Nagyon egyszerű és télen a káposzta igazán laktató étel! Fejes káposztát, lilakáposztát, paprikát, fejes salátát csíkokra vágtam, hozzá vékony kis szeleteket sárgarépából, és újhagymából. Ha kapsz finom paradicsomot, ami most ritka…akkor azzal is feldobhatod kicsit. Vagy piros paprikát (kápia) veszel, sárga helyett, illetve lilahagymával is színezheted, vidám karneváli hangultra. : ) Saláta helyett használhatsz jégsalátát, kínai kelt, de ha csak káposztát keversz össze az is nagyon finom! Vagy céklával is kiegészítheted. Éppen tegnap így ettem, és így is ízlett!


Összekevertem, leöntöttem extra szűz görög olívaolajjal, és magtejföllel. Isteni finom! Ha raksz hozzá egy kis Tamari szója szószt, és egy csipetnyi Himalája, vagy Parajdi sót, és hagyod érni a hűtőben, még ínycsiklandozóbb íze lesz. Kissé rózsaszínű lesz a tejföl a lilakáposztától, nekem így is tetszett. : )


Ha tetszik a cikk, oszd meg ismerőseiddel Facebookon!

Oszd meg a Facebookon




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

"Minden igazság három stádiumon megy keresztül: Először kinevetik,
Majd erőteljesen ellenzik,
Végül pedig mint maguktól értetődő dolgokat fogadják el őket. "


A. Schopenhauer


Nézd meg a Bemutatkozó videómat és az Ajándékaidat!

Hírlevél feliratkozás és Webáruház regisztráció előtt kérlek, kattints IDE!