Bevezeto

"Minden igazság három stádiumon megy keresztül: Először kinevetik, Majd erőteljesen ellenzik, Végül pedig mint maguktól értetődő dolgokat fogadják el őket. "
A. Schopenhauer

Vegán Tanfolyam


Szaffina Fűszerkonyha Facebook oldalán heti, napi rendszerességgel új cikkekkel, receptekkel várlak, ott tudtok követni továbbra is! Várlak ott szeretettel! Ott találkozunk!


2012. március 8., csütörtök

Szépség és fittség a nőnek



Tavalyi Nők hetéből már ismerhetjük Winklerné Vámosi Nórát, sőt a tavalyi férfi hétben is írt cikket. Nóra a Fitt Nők Magazin szerkesztőjét most ismét meghívtam körünkbe.

Eltelt egy év és kíváncsian várjuk mi miden történt azóta a Fitt Nők háza tájékán. Szeretettel köszöntelek Nóra!

N: Én is köszöntelek, Szaffina. Örülök a felkérésnek, megtisztelő, hogy ismét itt lehetek Fűszerkonyhádban!

Sz: Mesélj, mi minden történt veled egy év alatt? Vannak új könyveid, termékeid?

N: Az elmúlt egy év úgy is mondhatom, hogy mozgalmas is volt, meg nem is. Mozgalmas volt, mert ugyan volt olyan hónap, hogy a blogon nem sok cikk jelent meg, de a háttérben azért munkálkodtam sokat. Újabb könyveket olvastam, bővítettem tudásomat egészség témában, és pár új dolgot is kipróbáltam, például az üveg- és mandalafestést, és a szappankészítést.
Viszlát plusz kilók ingyenesen letölthető E-bookom mellett két újabb letölthető könyv is született olvasóim jóvoltából, melybe egy receptversenyre és egy receptbörzére érkezett receptek kerültek be. Ezek közül most csak az egyik letölthető, a másik karácsonyi témájú, úgyhogy annak újbóli igénylésére várni kell karácsonyig.
Több anyagon is dolgozok most, ezek közül van, ami már készen van, csak a megjelenésre kell még várni néhány hónapot, de hogy mik ezek, azt nem árulom el. Maradjon meglepetés.

Sz: A könyveid gyönyörűek, és úgy gondolom, nagy hasznára válik mindazoknak, akik az egészséges utat választják. A receptek könnyen elkészíthetőek?

N: Köszönöm. Igen, sok-sok pozitív visszajelzést kapok az olvasóktól, és amin mindig elcsodálkozok, az az, hogy még mindig lehet újat mondani az embereknek. E-mailben érkezik sok kérdés is, amiknek örülök, mert ez azt jelenti, hogy az emberekben megmozdult valami. Örülök, hogy próbálnak egyre többen egészségesebben étkezni.
Igen, a Reformnasi receptek könyvben lévő nyalánkságok könnyen, rövid idő alatt elkészíthetőek, van köztük nyers finomság is, amit még sütni sem kell. Akárcsak a Te blogodon lévő receptek.

Sz: Engem a szappanok varázsoltak el! Hogy jött az ötlet?

N: Az egészség iránti érdeklődés vezetett el a természetes natúrkozmetikumokig, és hogy a tusfürdőről áttérjek a szappanokra. Hogy ne csak az legyen méreganyagmentes, amit megeszek, hanem az is, amit magamra kenek, ami a bőrömmel érintkezik. Jó ideig úgy vásároltam a natúrszappanokat, míg valahol megláttam, hogy házilag, otthon is elkészíthetőek. Így sokkal gazdaságosabbak. Ekkor kipróbáltam én is, és működött. Azóta saját magam készítem a szappanjaimat, és bőven marad még ajándékozásra is.

Sz: Én magam is ezekkel fürdöm, hajat mosok, és imádom. Csodás színei, illata van, és kíméli a bőröm, a hajam csillogóbb. Kaphatóak lesznek valamikor ezek a szappanok?

N: Igazából nem eladásra készítem, hanem saját részre és ajándékba. Valószínű, hogy nem lesznek kaphatóak sehol, viszont olvasóim, facebook rajongóim nyerhetnek belőlük majd idén különféle játékokban.

Sz: Más oldalakat is üzemeltetsz. Melyek ezek?

N: Van jópár oldalam, talán felsorolni sem tudom őket. A legfontosabbak, amiket megemlítenék, amik jobban aktuálisak, és amikkel most is foglalkozom a következők:

http://www.noraszappan.blogspot.com - Az előbb említett szappanos blogom.

http://www.tundermandala.hu - mandalákat, üveg tárgyakat kezdtem el festeni, ugyan még nincs sok alkotás, de nagyon jó kikapcsolódás. Ezek a mandalák és üvegtárgyak viszont terveim szerint a jövőben majd megvásárolhatók lesznek.

http://www.csodaselet.hu - Léleksimogató gondolatokat, lelki inspirációkat, bölcsességeket osztok meg, valamint idézeteket szeretetről, sikerről, motivációról.

http://www.kaloriatablazat.extra.hu - ezt most megemlítem, mert év elején, a bikiniszezon előtt aktuális szokott lenni a fogyókúra, ez egy részletes kalóriatáblázat elsősorban fogyókúrázóknak, részletes fehérje, zsír, szénhidrát és rost tartalommal.

Sz: A „Tündérmandala” az varázslatos oldal! Csodálatosak a mandaláid, sőt mandalafestő könyved is megjelent! Minden rajzot te magad készítettél?

N: Köszönöm! A könyv még nem jelent meg, de hamarosan kapható lesz. Egyelőre 40 mandala minta található a könyvben, a többi tervem valószínű, hogy egy második kötetben fog helyet kapni. Igen, eddig megfestett mandaláim közül talán egy-két kivételtől eltekintve az összes mintát én terveztem. A mandala könyvben lévő minták pedig egytől egyig saját tervezések.

Sz: Gyógyító hatásúak a mandaláid?

N: Magyarországon sajnos nem lehet ilyent állítani, hogy bármilyen termék vagy eszköz gyógyítana. Az viszont tény, hogy a mandala mintákban található ritmikus ismétlődések és szimbólumok pozitív hatással vannak az ember energiarendszerére. És amit sokan nem tudnak, hogy a víz minden információt, rezgést fel-, és átvesz, így a mandala képek alkalmasak a víz programozására is. Erről részletesen nem beszélnénk, utána lehet nézni az interneten.

Sz: A csakrák színeit is figyelembe veszed egy-egy mandala elkészítésekor?

N: Nem, amiket festettem, azok még nem csakra mandalák, de tervezem, hogy festek efféléket is. Minden csakrának külön szimbólum- és színrendszere van, amit egy csakra mandala elkészítésekor figyelembe kell venni.

Sz: „Csodás élet” nevű oldaladon spirituális lélekápoló gondolatokat ébresztesz. Mi az a legkülönlegesebb élmény, ami történt veled az életedben?

N: Igen, mostanában egyre többen fordulnak a spiritualitás felé, egyre többen szeretnének változást a szeretet ereje által. Ez az igény szinte minden emberben benne van, csak valakinél még nem tört felszínre. Úgy gondolom, hogy a pozitív életszemlélet kialakításával, a pozitív gondolkodással, lélekápolással, szeretetről szóló gondolatokkal elültethetjük egy szép jövő magvait, illetve kicsírázhatnak a már szunnyadó magvak is. Persze a mottóm, hogy a pozitív gondolkodást pozitív cselekedetek is kövessék, de ha valaki elengedi az alacsony rezgésszintű negatív gondolatokat és helyette magasabb rezgésszintre kerül ilyen lélekmelegítő írások által, akkor a pozitív cselekedetek nem fognak elmaradni az életéből. És ha ezek a pozitív cselekedetek láncreakcióként elindulnak, nagyon sok ember élete változhat meg. Ezért is készítettem ezt az oldalt. Saját magam már régóta olvasok könyveket, idézeteket a témában, miért ne osztanám meg másokkal is? Igazából az a vágyam, hogy ezt az oldalt az olvasókkal együtt, közösen szerkesszük, hiszen több szem többet lát, több fül többet hall, és közösen jóval nagyobb hatást tudnánk gyakorolni az emberekre, mintha csak jómagam keresném és találnám meg az ide való tartalmakat.
A legkülönlegesebb élmény számomra az igazi szerelem beköszöntése volt az életembe (ennek már lassan 9 éve), és ennek megkoronázásaképpen a két gyermekem születése. Nincs annál különlegesebb élmény, hogy van kiket szeretnem és szeretve vagyok. Ezért a boldogságért minden nap hálát adok.

Sz: Térjünk vissza a Fitt Nők Magazinra! Hogyan tudja karban, fitten tartani magát egy nő?

N: Nincs varázsszer, megfelelő táplálkozással és testmozgással minden nő karban tudja tartani magát. Ehhez csak egy kis motiváció, akaraterő kell. Én személy szerint egyre nagyobb mértékben fogyasztok élő, nyers ételeket, sportként pedig télen a szobabiciklizés az, ami megmozgat, tavasz közeledtével pedig a tornát is beiktatom. Jó időben pedig jöhet a trambulinozás, séta, és kirándulások. Fontos, hogy az ülő munka után megmozgassam magam, persze pihenőnapokat is iktatok be. Van, amikor egyszerűen nyűgösebbek vagyunk, egyáltalán nem kívánjuk a testmozgást, ekkor nem erőltetem. De azért arra ügyelek, hogy ne ezek a napok legyenek túlsúlyba.

Sz: A fogyás könyvedet gondolom, még mindig rengetegen kérik és olvassák.

N: Igen, főként év elején, januárban az újévi fogadalmaktól vezérelve nagyon sokan kérik, és mint írtam, sok kérdés is érkezik. Sajnos mindig vannak olyan emberek, akik nem tudnak megbirkózni egyedül a túlsúllyal, tanácsra, támogatásra van szükségük. Nekik szól a kiskönyv.

Sz: Hogyan tudod egyeztetni a munkád és a családot?

N: Én igazából sosem munkának nevezem, mert szinte a hobbym. Van, hogy egész könnyen, szerencsére van egy csodás férjem, akit nagyon szeretnek a gyerekek is, és eljátszanak vele sokszor, míg én dolgozok. Persze sokat játszok a gyerekekkel, sokat mesélünk, énekelünk, sokat bújunk egymáshoz. Máskor meg vannak olyan napok, amikor néhány perces "munkához" is úgy kell összerabolni egy kis csöppnyi időt. Próbálok időegyensúlyt teremteni "munka" és család között, de bevallom, nem mindig vagyok ennek a nagymestere.

Sz: Mit szól a családod a sikereidhez?

N: Férjem örül neki, a gyerekek még nem értik nagyon, de igazából annak örülnek a legjobban, ha többet kapnak belőlem. Nekem azért fontos, hogy támogassák törekvéseimet, és ezt úgy érzem, meg is kapom.

Sz: Te sikeres nőnek érzed magad?

N: Igen, persze. És itt elsősorban nem azt értem, hogy dúskálunk az anyagi javakban. Sikeres vagyok, mert boldog vagyok. Sikeres vagyok, mert van két csodás gyerekem, van egy csodás férjem, egészségesek vagyunk, szeretjük egymást, harmóniában élünk. Van munkánk, amit szeretünk. Szeretjük az otthonunkat, ahol élünk. Kedves emberek vesznek körbe minket. Van kellő időm, kitartásom és motivációm építeni internetes kis birodalmamat. Tudunk örülni minden kis dolognak, minden apró lépésnek, előrehaladásnak bármilyen területen.

Sz: Mit üzennél női olvasóinknak?

N: Üzenem, hogy ne csak elhatározzák, hogy mit lenne jó csinálni, hanem valósítsák is meg azokat. Ne csak terv maradjon, hogy egészségesebbek lesznek, vagy lefogynak, hanem tegyenek is érte. És mindenki higgye el, hogy kicsit több pozitív életszemlélettel, türelemmel, kitartással, szeretettel a legtöbb baj orvosolható.

Sz: Köszönöm, hogy ismét velem tartottál!

N: Én köszönöm, hogy itt lehettem!



Ha tetszik a cikk, oszd meg ismerőseiddel Facebookon!


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

"Minden igazság három stádiumon megy keresztül: Először kinevetik,
Majd erőteljesen ellenzik,
Végül pedig mint maguktól értetődő dolgokat fogadják el őket. "


A. Schopenhauer


Nézd meg a Bemutatkozó videómat és az Ajándékaidat!

Hírlevél feliratkozás és Webáruház regisztráció előtt kérlek, kattints IDE!