Bevezeto

"Minden igazság három stádiumon megy keresztül: Először kinevetik, Majd erőteljesen ellenzik, Végül pedig mint maguktól értetődő dolgokat fogadják el őket. "
A. Schopenhauer

Vegán Tanfolyam


Szaffina Fűszerkonyha Facebook oldalán heti, napi rendszerességgel új cikkekkel, receptekkel várlak, ott tudtok követni továbbra is! Várlak ott szeretettel! Ott találkozunk!


2011. január 28., péntek

Victoria Boutenko: A Nyers étel csodája 2. rész



Múlt héten bemutattam a könyv első részét. Talán már el is mentél a könyvesboltba és beszerezted a polcokról, talán még nem…

A könyv két kötetet tartalmaz, a második a zöld levekről szól, és tudományos kísérletekről, melyeket személyesen Victoria végzett, reményt, egészséget, boldogságot adva ezzel az embereknek. Felfedezte a majmok étrendjét, és hogy mennyi köze van az embereknek a majmokhoz. Tudományos kísérleteihez dr. Paul Fieber is támogatta, sőt ők maguk is áttértek a nyers kosztra.

Részletek a könyvből: olyan emberek véleménye, akik áttértek a nyers kosztra, és meggyógyultak súlyos degeneratív betegségeikből:

„ 25 éves vagyok, még is tolószékben éltem. légszomj és hátizomgörcs (…) lemondtam arról, hogy valaha is újból járhatok. A súlyom egy mázsa fölött járt. (…) Tudom, hogy esélyt kaptam a sorstól, érzem, hogy a nyers étrend megmenthet. Soha többé nem térek vissza a régi életemhez! (…) Mindenkinek szívből ajánlom, hogy próbálja ki a nyers ételeket, hogy megjavítsa egészsége és élete minőségét! ”

/ J.S. Sacramento, Kalifornia /

„ Sokat fogytam. A 48-as méretű alsónadrágom helyett, most már 42-est hordok, és tudom, hogy a változásnak még nincs vége! (..) Tudom, hogy a testsúlyom még tovább fog csökkeni. (…) Egy szó, mint száz: barátaim, csak annyit mondok, vágjatok bele, kezdjetek el élni! ”


/ R.R.V./

„ Már másfél éve, hogy nyerset étkezem. (….) Örömmel jelentem, hogy jelenleg 22 km-nél tartok, (ami már fél maratonra elég) és nem csak hogy nem sérültem meg, de a futások után csöppnyi fájdalom sem jelentkezett! (..) Észrevettem, hogy sokkal több az energiám, az edzéseken, ha előtte megiszom egy zöld turmixot. ”

/ B.E. Chicago/

„ Öt éven keresztül szenvedtem izomfájdalmaktól, ételallergiától, Candidázistól. (…) Hét éven keresztül 90 %-ban nyers ételeket ettem. A legtöbb tünetem elmúlt, de a B-12-vitamin szintem továbbra is alacsony volt. Az orvosom B-12-injekciókat és táplálék kiegészítőket írt fel. Öt hónapja elkezdtem inni a zöld turmixokat, és az egészségem nagy mértékben javulni kezdett. (…) A legizgalmasabb változás, hogy annyi év után először lett normális a B-12 szintem és az orvosom azt mondta, nincs szükségem több B-12-injekcióra! (..) Hetente 10 órát táncolok (…) A 20 éve megőszült hajam váratlanul kezdi visszanyerni eredeti, sötétbarna színét. Életem 67.évében járok, és már nem félek semmitől, mert az élethez való hozzáállásom jelentősen megváltozott. (..) Tíz évvel fiatalabbnak nézek ki, és húsz évvel fiatalabbnak érzem magam. (..) gyermekeim nem tudják tartani velem a lépést, a 17 éves unokámat pedig megvertem teniszben. A táncklubban sok fiatal táncost letáncolok a parkettről. képes vagyok hat órán keresztül polkát, keringőt, vagy szvinget táncolni. (..) A látásom annyira javult, hogy legtöbbször már nem is kell szemüveget viselnem. Nyugodtabbá váltam és jobban tudok koncentrálni. ”

/ Elizabeth Bechtold, Kalifornia /

„ 57 éves vagyok, ekcémával születtem, és egész életemben rengeteg gyógyszert kellett szednem. (…) Csupán kéthetes turmix ivás után is már sokat javult a bőröm állapota, napról napra egyre szebb. Akkora áldás ez számomra, hogy azt szavakkal képtelenség kifejezni. ”

/ Karl E.U., Kalifornia /

„Egy rutinvizsgálaton derült ki, hogy hasnyálmirigy-daganatom van. (..) Elkezdtem nyers ételeket enni, és abbahagytam a hús és tejtermékek fogyasztását. Három hónap után megvizsgáltak. Az orvosok azt mondták, hogy daganat nem nagyobbodott, de nem is kisebbedett. (..) Elkezdtem napi fél liter zöld turmixot inni. (..) Újabb három hónap múlva a kontrollvizsgálat azt mutatta ki, hogy meggyógyultam! Számomra egyértelmű, hogy a zöld turmixok mentették meg az életemet! ”


/ S.Ciao, Taiwan /

„2004 októberében kiderült, hogy olyan magas a koleszterin szintem, hogy szinte csoda, hogy egyáltalán betudtam menni az orvosi rendelőbe, hogy megtudjam ezt a szörnyű hírt. (..) szürke hályog alakult ki a szememben. Az orvos közölte, hogy folyamatos romlás várható, és megoldást, csak a műtét hozhat. (..) nyers táplálékon élő barátaim biztatására úgy döntöttem, hogy áttérek a nyers kosztra. (..) Vizsgálat és vérvétel után közölte ( az orvos) hogy koleszterin szintem tökéletes, olyan mint egy fiatal emberé. (58 éves vagyok) (..) Ezt követően elmentem a szemészorvosomhoz, aki teljesen ledöbbent. közölte, hogy a szürke hályogom mértéke 40%-ról 10 %-ra csökkent! A látásélességem is sokat javult, ezért új szemüveget kellett felírnia. "

/ Deanna A. Gontard /


1 megjegyzés:

"Minden igazság három stádiumon megy keresztül: Először kinevetik,
Majd erőteljesen ellenzik,
Végül pedig mint maguktól értetődő dolgokat fogadják el őket. "


A. Schopenhauer


Nézd meg a Bemutatkozó videómat és az Ajándékaidat!

Hírlevél feliratkozás és Webáruház regisztráció előtt kérlek, kattints IDE!